A legtöbb szakértő egyetért ma abban, hogy a magyar vállalakozásoknak - hiszen a hazai piac meglehetősen szűkös - az igazán nagy áttörés eléréséhez nemzetközi piacra lépésben kell gondolkodniuk. Ez elsőre ijesztően hangzik, viszont a digitalizációs forradalom legújabb vívmányaival ma már gyerekjáték meghódítani a határainkon túli vásárlókat. Mivel a korszerű technológia alkalmazása, az új piacok megtalálása, az innováció és a technológiai fejlődés a kulcsa a hazai mikro-, kis- és közepes vállalkozások (KKV-k) fejlődésének és hatékonyságuk növelésének, így számos neves szakértő segítségével adunk majd hasznos tippeket a hazai KKV-k digitális képességinek fejlesztéséhez, az internet adta lehetőségek kiaknázásához, illetve ahhoz, hogy a legmodernebb technológiák alkalmazásával hogyan készíthetik elő, támogathatják, tehetik még hatékonyabbá külföldi piacok felé történő terjeszkedésüket.